O PROJEKTU

AKTUÁLNĚ

Instruktáž pro pedagogické pracovníky – úterý 19.3. 2013

„Jak správně používat interaktivní pomůcky“

____________________________________________________________________

Instruktáž pro pedagogické pracovníky – úterý 25.2. 2013

„Jak správně používat interaktivní pomůcky“

____________________________________________________________________

Instruktáž pro pedagogické pracovníky – úterý 20.11. od 16:00

„Jak správně používat interaktivní pomůcky“

____________________________________________________________________

Střední škola F. D. Roosevelta pro tělesně postižené,Brno, Křižíkova 11

pořádá 23. 10. 2012 seminář na téma:

PORADENSKÉ SLUŽBY JSOU TU PRO VÁS

Program semináře ke stažení zde:

____________________________________________________________________

Instruktáže pro pedagogické pracovníky – úterý 16.10. od 16:00

„Efektivní využití platformy E-MAGNET a práce s e-learningovým balíkem MOODLE“

„Jak správně používat interaktivní pomůcky“

____________________________________________________________________

Tato stránka mapuje projekt pracovníků Střední školy F. D. Roosevelta pro tělesně postižené z Brna.

Projekt s názvem „ŠKOLA JAKO MAGNET PRO ŽÁKY“, zkráceně „ŠKOLA JAKO MAGNET“ 

je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Datum zahájení projektu: 23. února 2012
Datum ukončení projektu: 31. března 2013
Operační program: Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.2.09/04.0013

Proč vlastně vznikl projekt “Škola jako magnet“?

Čeho chceme projektem dosáhnout?

Asi většina z nás někdy držela v ruce magnet a zkoušela s ním různá kouzla.
Magnet působí magnetickou silou na některé kovové předměty a vůbec dělá zajímavé věci. Pokud si to trochu zjednodušíme, můžeme říct, že „magnet přitahuje“. Chceme, aby naše škola přitahovala. Proto ten název, proto ten projekt. Každá škola by měla přitahovat…

A čeho chceme dosáhnout?
1. Chceme zřídit poradenské pracoviště, kde bude pracovat psycholog, speciální pedagog a ještě další dva poradci. Pracovníky poradenského pracoviště najdete ve škole v samostatné místnosti, kde se s jednotlivými pracovníky můžete setkat,
a kde Vám také mohou poradit či jinak pomoci.
Podrobnější informace o poradenském pracovišti najdete zde.
Přehled jednotlivých pracovníků poradenského pracoviště zde.

2. Chceme mít ve škole interaktivní pomůcky, které mohou oživit výuku a přinést pro žáky něco nového a zajímavého.
Možnost interaktivní výuky bude nejméně v 8 učebnách. Důležité bude ovšem to, aby se učitelé i žáci naučili pracovat s elektronickou tužkou a osahali si nejenom novou moderní techniku, ale trochu i software, a vše si ozkoušeli přímo ve výuce.
Podrobněji o interaktivní výuce zde.

3. Chceme vytvořit celkem 14 nových učebních pomůcek, které pomohou žákům lépe zvládat některé činnosti při výuce odborného výcviku oborů vzdělání s výučním listem.
Podrobněji o učebních pomůckách zde.

4. Pro žáky Obchodní školy a také Obchodní akademie budou učitelé do celkem 6 různých odborných předmětů připravovat tzv. učební opory, tedy materiály, které pomohou žáků v jejich školním úsilí.
Podrobněji o učebních oporách zde.

5. Chceme vytvořit možnosti pro kontakt a komunikaci mezi žákem a učitelem při delší absenci žáka ve škole.
K tomuto účelu poslouží na straně žáka speciální počítačové pracoviště a na straně učitele vzdělávací systém Moodle a další možnosti.